Autor: Katarzyna Trzpioła
Dodano: 6 października 2011
Pytanie:
Czy księgowa zatrudniona w jednej spółce na umowę o pracę może zawrzeć umowę zlecenia (dot. księgowania dokumentów i sporządzania deklaracji) z inną spółką? Odpowiedzialność za sprawy tej spółki ponoszą wspólnicy a prace mają charakter zlecony (tylko parę dni w miesiącu).
Pozostało jeszcze 69% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.