Czy biuro rachunkowe może wpisać w KPiR wydatki na zakup materiałów biurowych?

Data publikacji:

Maria Sarnacka

Poleć znajomemu

Pytanie: Czy przy usługowym prowadzeniu ksiąg w biurze rachunkowym występują pozycje "materiały" podlegające wpisowi w kolumnie 10 KPiR? Jeżeli tak, to proszę o kilka przykładowych pozycji, np. jak klasyfikować zakup papieru do wydruków lub zakup innych materiałów biurowych? – pyta księgowa z Łodzi.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu FK!

Skorzystaj z ponad 40.500 na bieżąco aktualizowanych porad od 70 ekspertów

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • poradni portalu FK – 70 ekspertów czeka na Twoje pytania
  • narzędzi księgowych i kadrowych
  • na bieżąco aktualizowanych informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)

Zyskaj pełny dostęp

 

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

wiper-pixel