Pytanie:
Członek zarządu zamierza wziąć udział w plebiscycie w kategorii biznesowej. Głosowanie ma się odbywać drogą sms. Czy koszty SMS wysyłane przez pracowników z telefonów służbowych można traktować jako koszty promocji firmy i wykazywać jako koszty reprezentacji czy może koszty reklamy (w informacjach prasowych promujących plebiscyt są informacje o firmie, jej wyrobach)?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Czy nabycie usługi telekomunikacyjnej można zaliczyć do kosztów podatkowych.
Polecamy też:
Czytaj też:
Pozostało jeszcze 69% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Jakub Rychlik
Doradca podatkowy (nr wpisu 11549), prawnik (absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW).