Skończą się wątpliwości dotyczące ważności certyfikatów rezydencji

Dodano: 10 grudnia 2014

Zazwyczaj certyfikaty rezydencji są wydawane na określony czas. Czasami jednak brak w nich terminu ważności. Do tej pory nie było jasne, jak długo pozostają one aktualne. Takich niejasności nie będzie już po Nowym Roku.

Certyfikat rezydencji to dokument wydawany przez właściwy organ administracyjny, który potwierdza miejsce zamieszkania lub siedzibę danej jednostki. Jego przedstawienie może okazać się konieczne w celu udowodnienia, że podatnik mieszka lub prowadzi działalność gospodarczą za granicą i nie podlega polskiemu opodatkowaniu, bądź też że korzysta z określonych ulg.

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz