Odszkodowanie w związku z wypadkiem na terenie zakładu pracy a koszty podatkowe

Jerzy Andrzej Tomczak

Autor: Jerzy Andrzej Tomczak

Dodano: 2 kwietnia 2007

Pytanie: W wyniku wypadku na terenie zakładu ucierpiał jeden z pracowników firmy, którą rozliczam. Prezes spółki zawarł umowę mediacyjną z pracownikiem i zobowiązał się do wypłaty odszkodowania za cierpienie psychiczne i fizyczne w kwocie 10.000 zł, a także zatrudnienia pracownika na czas nieokreślony oraz wyrobienie mu prawa jazdy na koszt firmy. Czy wartość odszkodowania i wydatek na prawo jazdy to koszt uzyskania przychodu dla firmy i którego okresu dotyczy? Pracownik uległ wypadkowi w 2006 r., a odszkodowanie wypłacone zostało w 2007r.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz