Klient nie zapłacił? Czy wierzytelność zaliczysz w koszty

Monika Czekała

Autor: Monika Czekała

Dodano: 29 stycznia 2024
Wierzytelność w kosztach

Zdarza się, że firma wykona usługę i mimo wezwań do zapłaty, klient nie reguluje należności. Czy można uznać to za przedawnienie należności i ująć jako pozostałe koszty operacyjne?

Problem: Spółka z o.o. we wrześniu 2021 roku wykonała usługę na rzecz klienta. Pomimo wielu wezwań do zapłaty, klient nie uregulował należności z tytułu wykonanej usługi do tej pory. Czy spółka może uznać to za przedawnienie należności i ująć jako pozostałe koszty operacyjne?

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Monika Czekała

Autor: Monika Czekała

Doradca podatkowy nr wpisu 14485, księgowa z kilkunastoletnim doświadczeniem, posiada Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów nr 66987/2014, biegły sądowy z zakresu finansów i rachunkowości, Księgowy Roku 2017 Województwa Śląskiego, oraz finalistka innych konkursów wiedzy podatkowej i księgowej o zasięgu ogólnopolskim, takich jak Moneta Aurea 2009, Lider Księgowości 2012, Księgowy Roku. Jest właścicielką biura rachunkowego Metis Finanse Sp. z o.o.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz