Jak rozliczać koszty w przypadku zlikwidowanego środka trwałego częściowo sfinansowanego z dotacji

Autor: Adam Okonkwo

Dodano: 22 stycznia 2021
3cae81cb4715ab7a4df7bbeb99b12078f5ce0b90-xlarge

Przedsiębiorcy starają się o różnego rodzaju dotacje i subwencje – zarówno krajowe jak i zagraniczne. Są one często wydatkowane w całości lub części na zakup środków trwałych. Zobacz, jak w takiej sytuacji należy rozliczać odpisy amortyzacyjne.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)

Autor: Adam Okonkwo

prawnik, specjalista podatkowy, wieloletni pracownik organów skarbowych
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz