Pytanie:
W grudniu 2007 r. kupiliśmy usługę od kontrahenta X. Termin płatności przypadał na styczeń 2008 r. Fakturę zaksięgowaliśmy w 2007 r. w koszty firmy. Do tej pory jej nie zapłaciliśmy. Kontrahent nie upomina się o płatność, a prezes naszej spółki rozważa decyzję, aby nie płacić tego zobowiązania, ale nie podjął jeszcze decyzji. Czy w 2011 r. powinniśmy zaksięgować takie zobowiązanie w przychody? Czy jeśli prezes będzie nadal zastanawiał się nad zapłatą, to czy w przychody firmy możemy zaksięgować tę fakturę np. w 2012 r. lub 2013 r.?
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Magdalena Płachecka
Konsultant podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji
Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Praktykę zawodową zdobywa
w spółce doradztwa podatkowego. Autor publikacji z pogranicza prawa gospodarczego i podatkowego.