Pytanie:
W 2009 r. kupiliśmy usługę od kontrahenta zagranicznego. Fakturę na ten zakup zaksięgowaliśmy w koszty firmy. Jednak do tej pory jej nie zapłaciliśmy. Kontrahent nie upomina się o płatność, a prezes naszej spółki zdecydował, że nie zapłaci tego zobowiązania. Czy w związku z tym powinniśmy zaksięgować wartość tej faktury w przychody firmy? Jeśli tak, to kiedy powinniśmy to zrobić - czy do roku 2011, czy w latach późniejszych? Czy będą to przychody podatkowe?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Magdalena Płachecka
Konsultant podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji
Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Praktykę zawodową zdobywa
w spółce doradztwa podatkowego. Autor publikacji z pogranicza prawa gospodarczego i podatkowego.