Target costing: jakie czynniki wziąć pod uwagę podczas wdrażania systemu

Dodano: 17 sierpnia 2016
% w tle strzałki w górę

Target costing jest to pakiet metod zarządzania, które poprzez planowanie i kontrolowanie kosztów mogą umożliwić takie kształtowanie ich poziomu, żeby firma uzyskała zakładaną rentowność i mogła osiągnąć planowany zysk w całym cyklu życia produktów. W takim podejściu największy nacisk musi być położony na dobre przygotowanie produktu, ponieważ to przesądza się o 80-90% kosztów ponoszonych później.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.