Badanie niewiarygodnych kontrahentów

Dodano: 11 października 2011
Badanie niewiarygodnych kontrahentów

Twoja firma znów zanotowała gwałtowny wzrost przychodów. Dobrze, rzecz jasna, jeśli sprzedaż rośnie, bo oznacza to perspektywiczny wzrost zysków, a więc poprawę sytuacji finansowej. Jednak może się zdarzyć, że autentyczna i namacalna korzyść, jaką jest zastrzyk gotówki, spowodowany wzrastającą sprzedażą, może nie wystąpić. Dlaczego tak może być? Powodem mogą się okazać niesolidni odbiorcy produktów Twojej firmy. Jak zawczasu się przed tym bronić? Co zrobić, gdy już się ma takiego kooperanta? Dowiesz się tego z niniejszego hasła! Sprawdź więc:

  • Na czym polega kontrola kredytowa i jak ją bezbłędnie wykonać?
  • Jak w praktyce skutecznie zbierać informacje o kontrahentach?
  • Które metody analizy ryzyka kredytowego są najlepsze i jak je wykorzystać w Twojej firmie?
  • Jakie rodzaje zabezpieczeń w umowach z kontrahentami są najskuteczniejsze?
  • Jakie narzędzia kontroli spływu należności możesz wykorzystać w praktyce?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.