Z poprzedniego numeru „Analizy i kontroli finansowej w praktyce” dowiedziałeś się, w jaki sposób ocenić zdolność kredytową odbiorcy. W tym artykule uzyskasz informacje związane z wdrażaniem i realizacją polityki kredytowej. Koniecznie przeczytaj m.in.:
Jaką strategię kredytową wybrać?
Jak powinien przebiegać proces przyznawania limitu kredytowego?
Jak wyznaczać termin płatności?
Specjalizacja czy dodatkowe obowiązki handlowców – co wybrać?
Jak wykorzystać praktyczne narzędzia polityki kredytowej?
Twoja firma znów zanotowała gwałtowny wzrost przychodów. Dobrze, rzecz jasna, jeśli sprzedaż rośnie, bo oznacza to perspektywiczny wzrost zysków, a więc poprawę sytuacji finansowej. Jednak może się zdarzyć, że autentyczna i namacalna korzyść, jaką jest zastrzyk gotówki, spowodowany wzrastającą sprzedażą, może nie wystąpić. Dlaczego tak może być? Powodem mogą się okazać niesolidni odbiorcy produktów Twojej firmy. Jak zawczasu się przed tym bronić? Co zrobić, gdy już się ma takiego kooperanta? Dowiesz się tego z niniejszego hasła! Sprawdź więc:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip