Monitorując wyniki finansowe firmy, często zapomina się, że bardzo wiele zależy od zyskownej sprzedaży do klientów najważniejszych, kluczowych. Zasada Pareto, która w tym przypadku oznacza, że 20% klientów generuje 80% zysku dla firmy, ma tu zastosowanie - poprawiając wynik na kluczowych klientach, możesz wydatnie polepszyć wyniki całej Twojej firmy. Czy chcesz wiedzieć, jak to w praktyce zrobić? Przeczytaj to unikalne studium przypadku, a dowiesz się m.in.:
Twoja firma znów zanotowała gwałtowny wzrost przychodów. Dobrze, rzecz jasna, jeśli sprzedaż rośnie, bo oznacza to perspektywiczny wzrost zysków, a więc poprawę sytuacji finansowej. Jednak może się zdarzyć, że autentyczna i namacalna korzyść, jaką jest zastrzyk gotówki, spowodowany wzrastającą sprzedażą, może nie wystąpić. Dlaczego tak może być? Powodem mogą się okazać niesolidni odbiorcy produktów Twojej firmy. Jak zawczasu się przed tym bronić? Co zrobić, gdy już się ma takiego kooperanta? Dowiesz się tego z niniejszego hasła! Sprawdź więc:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip