Zmiany VAT w 2017 r. – omówienie praktyki organów podatkowych oraz planowane nowelizacje

Dodano: 23 sierpnia 2017
Dokument archiwalny
wojciech

Celem webinarium jest wskazanie metod przeciwdziałania oszustwom w VAT, podejmowanym przez ustawodawcę oraz narzędziom, jakimi w tym względzie administrację podatkową dysponuje od 1 stycznia 2017 r.  Zmiany w przepisach o VAT w 2017 r. nie pozostają przy tym bez wpływu na sytuację i rozliczenia rzetelnych podatników. Celem webinarium jest również wskazanie ryzyka i zagrożeń w tym względzie oraz sposobów ich minimalizacji.

Zapraszamy do obejrzenia szkolenia online, z którego dowiesz się i poznasz praktyczne przykłady w zakresie:

  • Praktyki postępowania organów podatkowych w zakresie identyfikacji zagrożeń związanych z wyłudzaniem VAT i przeciwdziałania wyłudzeniom.
  • Praktycznych skutków realizacji transakcji z podmiotem nieuczciwym lub nierzetelnie rozliczającym podatki.
  • Praktyki funkcjonowania przepisów dotyczących rejestrowania oraz wyrejestrowywania podmiotów z rejestru podatników VAT czynnych - skutki dla podatników oraz ich kontrahentów;
  • Wybrane problemy w zakresie stosowania odwrotnego obciążenia usług budowlanych;
  • Omówienia planowanych obowiązków związanych m.in. ze split payment.

Szkolenie prowadzi:


Wojciech Kotowski

Doradca podatkowy, Senior Associate w Zespole Podatku VAT. Od początku ponad 8-letniej kariery zawodowej związany jest z problematyką podatkową oraz doradztwem prawnym i podatkowym na rzecz przedsiębiorstw oraz administracji publicznej, w tym jednostek samorządu terytorialnego.  Doradza największym spółkom i koncernom działającym na rynku polskim w zakresie podatku od towarów i usług oraz podatku od czynności cywilnoprawnych. Uczestniczył w realizacji szeregu projektów w zakresie odzyskiwania podatku VAT, w tym m.in.: postępowaniach o odzyskanie VAT dla jednostek samorządu podatkowego; postępowaniu o odzyskanie VAT dla jednego z domów maklerskich; reprezentowaniu podatnika w postępowaniu przed urzędem skarbowym dotyczącym zwrotu podatku VAT w związku z inwestycją deweloperską; postępowaniu o odzyskanie VAT dla podmiotu z branży nieruchomości. Posiada doświadczenie w zakresie postępowań podatkowych, postępowań kontrolnych, prowadzonych przez organy kontroli skarbowej oraz kontroli podatkowych, w których uczestniczył jako pełnomocnik podatników. Reprezentuje także podatników w postępowaniu przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi w sprawach z zakresu prawa podatkowego.

Autor licznych artykułów oraz publikacji dotyczących podatków, zamieszczanych na łamach największych opiniotwórczych wydawnictw o tematyce ekonomicznej, prawnej i podatkowej.

Wstęp:

 

O Kancelarii Ożóg Tomczykowski:

Od 2003 roku towarzyszymy naszym klientom oferując kompleksowe doradztwo podatkowo-prawne. Jesteśmy niezależną polską kancelarią, która dzięki aktywnej działalności i profesjonalnej obsłudze polskich i zagranicznych przedsiębiorstw zajmuje czołową pozycję na rynku. Z odpowiedzialnością i pełnym zaangażowaniem wspieramy naszych klientów w budowaniu pozycji na rynku oraz zapewnieniu bezpieczeństwa i efektywności prowadzonego biznesu. Stawiamy na talenty. Nasz zespół to profesjonaliści o wysokim poziomie wiedzy podatkowej, prawnej i ekonomicznej oraz szerokiej znajomości zagadnień branżowych i otoczenia biznesowego naszych klientów i partnerów. O sile i jakości naszej kancelarii stanowi przede wszystkim wieloletnie doświadczenie zawodowe jej wspólników – dr Ireny Ożóg i Pawła Tomczykowskiego. Satysfakcja klientów z naszych usług – innowacyjnych rozwiązań oraz strategicznego i długoterminowego doradztwa prawno-podatkowego uwzględniającego uwarunkowania biznesowe i specyfikę branż – to nasz priorytet. Wiedza ekspercka, praca zespołowa, troska o klienta oraz innowacyjność są głównymi wartościami, którymi kierujemy się w naszej wieloletniej współpracy z klientami. Zaufali nam klienci reprezentujący różnorodne sektory gospodarki, w tym energetyczny, chemiczny, spożywczy, motoryzacyjny, deweloperski, FMCG i wiele innych, a wśród nich firmy z listy 500 największych polskich przedsiębiorstw, w tym m.in. kilka z pierwszej dwudziestki tej listy.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelności Laur zaufania SMB logo Top firma