Pytanie:
Nasza firma podpisuje umowę z kontrahentem na dostarczenie mu sprzętu komputerowego (wraz z instalacją), oprogramowań i wdrożenie tych oprogramowań. Na poczet wykonanych prac kontrahent wpłaci nam 40% zaliczkę. Czy w umowie można zapisać, że zaliczka zostanie rozliczona w ostatniej płatności (np. na odsetki, ewentualne kary umowne i zaległe świadczenia główne)? Jak ten zapis ma się do wystawiania faktur i rozliczeń VAT-u?
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)