Autor: Jerzy Bagiński
Dodano: 19 października 2011
Pytanie:
Jesteśmy zakładem budżetowym oraz płatnikiem podatku VAT, który chce sprzedać majątek ruchomy (stanowiący środek trwały) w postaci koparko-spycharki oraz autobusu. Zamierzamy pozbyć się sprzętu, sprzedając go w trybie przetargu nieograniczonego, ustnego w drodze licytacji. Czy zakład powinien zawrzeć z nabywcą, który zaoferował najwyższą cenę, umowę kupna-sprzedaży, czy wystawić fakturę VAT? Czy po sprzedaży sprzętu jesteśmy zobowiązani do odprowadzenia 23% podatku VAT?
Pozostało jeszcze 71% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo