Rozmowa telefoniczna - dopasuj formę przekazu do klienta spółki

Autor: Magdalena Jarzewska

Dodano: 29 kwietnia 2010
Pytanie: Jak handlowiec spółki powinien formułować myśli w rozmowie telefonicznej z klientem, aby rozmowa była skuteczna?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
spółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz