Dobre relacje z klientem - kluczem do utrzymania sprzedaży

Autor: Faustyna Guzowska

Dodano: 12 listopada 2009
Pytanie: W mojej branży (spółka produkuje ubranka dla dzieci) kryzys daje się we znaki. Handlowcy z miesiąca na miesiąc wykonują coraz to niższe plany sprzedaży. Niestety jesteśmy firmą, która rozpoczęła swoją działalność niecały rok temu - nie mamy silnie ugruntowanej pozycji na rynku. Co w obecnej chwili możemy zrobić, aby nie pogłębiać spadku sprzedaży? Zadowoliłoby mnie przynajmniej to, aby utrzymać wyniki z grudnia 2008 r.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
Klient - dobre relacje
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.