odsprzedaż towarów

Dokumentowanie odsprzedaży mediów przez wspólnoty mieszkaniowe

Pytanie:  Jesteśmy jednostką budżetową powołaną Uchwałą Rady Miejskiej. Zajmujemy się zarządzaniem nieruchomościami będącymi własnością gminy miejskiej. Wspólnoty mieszkaniowe w zakresie wydatków dotyczących mediów (energia elektryczna, woda, odprowadzanie ścieków) zaczęły wystawiać od 1 stycznia 2016 r. faktury właścicielom lokali mieszkalnych za dostarczone media. Wystawiane przez wspólnotę mieszkaniową faktury sprzedaży zawierają jedynie: datę wystawienia, numer faktury, nazwę podatnika i nabywcy towarów i usług oraz ich adresy, numer NIP nabywcy towarów i usług, numer NIP sprzedawcy towarów i usług, datę sprzedaży, nazwę towarów lub usługi, miarę i ilość dostarczonych towarów lub usług, cenę jednostkową brutto, wartość brutto dostarczonych towarów lub usług, kwotę należności ogółem brutto. Nie zawierają natomiast: stawki VAT, kwoty VAT, sumy wartości sprzedaży netto. Czy wspólnota mieszkaniowa jest zobowiązana wystawiać faktury właścicielom lokali mieszkalnych z tytułu odsprzedaży mediów? Jeśli tak, czy mogą to być faktury nie zawierające VAT? Czy faktury nie zawierające stawki podatkowej, kwoty podatku VAT itp. należy traktować jak faktury VAT i wykazywać w ewidencji VAT? Czy dla nabywcy otrzymywanie faktur zamiast not obciążeniowych nie powoduje dodatkowych obowiązków podatkowych?