Od 16 stycznia do 17 marca 2023 r. firma badawcza PBS Sp. z o.o. przeprowadzi wywiady telefoniczne z losowo wybranymi klientami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pozwoli to poznać ich opinię o obsłudze klientów i świadczonych przez ZUS usługach.
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zachęca firmy z sektora MŚP do udziału w ankiecie na temat zamówień publicznych. Badanie ma pomoc w poznaniu oczekiwań MŚP, aby ułatwić im udział w przetargach. Na opinie przedsiębiorców resort czeka do 16 grudnia.
Krajowa Administracja Skarbowa poinformowała, że w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” od kwietnia 2021 roku prowadzi internetowe badanie ankietowe wśród osób odwiedzających urzędy skarbowe. Otrzymała już ponad 25 tys. wypełnionych ankiet, z których wynika, że ogólny poziom satysfakcji klientów wynosi blisko 80%.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip