Firmy często spotykają się z problemem wprowadzania danych do konktraktów „na życzenie”, czyli takich, które w fazie projektowania warunków umowy zapewnią oczekiwany przez oceniającego rezultat. Ocena realności przyjętych założeń w dużej mierze zależy od znajomości rynku, na którym działa firma. Jednak można wprowadzić pewne mechanizmy kontrolne już w formularzu, które będą informowały o ryzykach. W tym artykule prezentujemy najważniejsze z nich. Omawiamy w jaki sposób zbadać czy planowana sprzedaż pokryje koszty stałe zawarte w umowie oraz jaki jest margines bezpieczeństwa, jeśli sprzedaż będzie maleć.
Decyzje o wyprzedaży są podejmowane na różnych szczeblach zarządzania, w zależności od charakteru firmy oraz jej miejsca w łańcuchu dystrybucji. O wyprzedaży będą decydowały koszty poniesione na wyprodukowanie czy nabycie towaru, a także potencjalne przychody, które firma może dzięki wyprzedaży osiągnąć, oraz koszty utraconych możliwości.
Twoja firma, chcąc wykorzystać pojawiające się szansę rynkowe, musi czasem korzystać z różnych form finansowania. Czasem opłaca się wziąć kredyt długoterminowy, czasem obrotowy, albo jeśli jest spółką akcyjną- pozyskać dodatkowe finansowanie przez giełdę. Jednak może także korzystać z nowoczesnej formy finansowania, czyli leasingu. Ten artykuł w formie studium przypadku pokazuje Ci praktyczny aspekt tego rodzaju finansowania. Z tego hasła dowiesz się również min.:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip