Pytanie:
Firma na podstawie wewnętrznych zarządzeń zakładowych zakupuje, a następnie wydaje pracownikom celem zużycia w zakładzie pracy cukier, herbatę oraz środki do utrzymania czystości, tzn. mydło i ręczniki. Cukier, herbata i mydło wydawane są raz na kwartał, natomiast ręczniki raz na pół roku. Czy świadczenia te są zwolnione z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 11 updof, czy też należy doliczyć je do przychodów pracownika i dodatkowo odprowadzić składki ZUS?
Pozostało jeszcze 94 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Zobacz, jak PortalFK.pl pomoże Ci wykonywać swoją pracę bezbłędnie i zawsze na czas:
- Znajdziesz rozwiązania przeszukując nasze 40 000 artykułów na temat problemów zgłaszanych przez innych księgowych.
- Będziesz w stanie szkolić siebie i innych księgowych za pomocą ponad 60 Szkoleń Video oraz Warsztatów na żywo.
- Oszczędzisz swój czas poświęcany na księgowanie dzięki narzędziom: ponad 600 wzorów dokumentów, deklaracji
i formularzy, 350 aktów prawnych, 1300 interpretacji i 50 kalkulatorów i oczywiście aktualne wskaźniki i stawki.
Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »
Jeśli masz już dostęp do Portalu FK, zaloguj się »