Dokument archiwalny
Pytanie:
Firma na podstawie wewnętrznych zarządzeń zakładowych zakupuje, a następnie wydaje pracownikom celem zużycia w zakładzie pracy cukier, herbatę oraz środki do utrzymania czystości, tzn. mydło i ręczniki. Cukier, herbata i mydło wydawane są raz na kwartał, natomiast ręczniki raz na pół roku. Czy świadczenia te są zwolnione z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 11 updof, czy też należy doliczyć je do przychodów pracownika i dodatkowo odprowadzić składki ZUS?
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)