Jak rozliczać benefity ze środków obrotowych

Izabela Nowacka

Autor: Izabela Nowacka

Dodano: 1 czerwca 2023
Pytanie: Nasza spółka oferuje pracownikom benefity. Pracownik pokrywa koszty w 40%, a pracodawca w 60%. Nie prowadzimy ZFŚS (mamy 37 pracowników). Pracodawca opłaca benefity ze swoich środków obrotowych. Proszę o informację, czy pracownik musi opłacać z tego tytułu ZUS i podatek? Czy ewentualny zapis w regulaminie pracy zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 26 rozporządzenia zwolniłby pracowników ze składek ZUS?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Izabela Nowacka

Autor: Izabela Nowacka

Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz