Pytanie:
W roku ubiegłym zakończyła się dwuletnia inwestycja polegająca na modernizacji (jednego z obiektów MOSiR. Dokumentacja wstępna inwestycji przewidywała modernizację obiektu wraz z zakupem nowego wyposażenia (łóżek, pościeli, zasłon, dywanów, szaf, lampek). Przetarg został ogłoszony tylko na modernizację. Czy wydatek na zakup wyposażenia należy traktować nadal jako wydatek inwestycyjny (kontynuacja zadania modernizacji hotelu), czy w jako wydatek bieżący jako zakup wyposażenia?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Halina Skiba
specjalista ds. finansowych w jednostce budżetowej, wieloletni praktyk, autor licznych publikacji w zakresie klasyfikacji budżetowej