Pytanie:
W mojej instytucji kultury główny księgowy poszedł na zwolnienie. Mnie powierzono w tym czasie obowiązki głównego księgowego, jestem specjalistą do spraw finansowych oraz do spraw kadr. Ukończyłam studia wyższe finanse i rachunkowość, po za tym mam 6-letnią praktykę pracy w dziale księgowości). Na moim stanowisku specjalisty prowadziłam kasę i byłam odpowiedzialna za wypłatę z kasy gotówkę i robiłam raporty kasowe, które zatwierdzał główny księgowy. Czy w związku z tym, że pełnię teraz obowiązki głównego księgowego mogę nadal obsługiwać kasę i sama sobie zatwierdzać raporty, czy jednak powinnam komuś przekazać kasę na czas objęcia obowiązków głównego księgowego?
Pozostało jeszcze 69% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Michał Culepa
prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca.