Pytanie:
Jednostka wystawiła kontrahentowi rachunek-korektę za miesiąc maj. W pozycji „miesiąc wystawienia” komputer automatycznie wprowadził „maj”. W bieżącym miesiącu kontrahent przesłał nam notę korygującą: „treść korygowana - miesiąc wystawienia maj, treść prawidłowa - lipiec”. Czy w/w dokument należy zaksięgować i w jaki sposób należy dokonać poprawy zaksięgowanego wcześniej rachunku korekty?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Elżbieta Gaździk
Zastępca dyrektora ds. ekonomiczno-finansowych, główny księgowy samorządowej jednostki budżetowej. W samorządowej jednostce budżetowej pracuje od 1989 r. - przez cały okres zatrudnienia miała do czynienia z zagadnieniami związanymi ze sferą finansów publicznych w szerokim tego słowa znaczeniu. Zajmowała się kosztorysowaniem inwestycji, ich rozliczaniem, udzielaniem zamówień publicznych, prowadzeniem ksiąg rachunkowych.