Pytanie:
Jednostka realizuje inwestycję budowlaną, która jest finansowana z budżetu państwa. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa § 3, pkt 5 z dotacji można dokonać zakupu lub wytworzenia we własnym zakresie środków trwałych bez względu na ich wartość oraz innych przedmiotów - jeżeli są pierwszym wyposażeniem obiektów budowlanych. Co mieści się w pojęciu „pierwsze wyposażenie”, jakie księgowania z tym się wiążą? Czy są to przedmioty takie jak: lustra ścienne, pojemniki na papier, kosze na śmieci, dozowniki na mydło itp.? Jeśli tak, to jak należy księgować faktury dotyczące powyższych przedmiotów?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)