Pytanie:
Jako jednostka budżetowa podległa powiatowi chcemy nieodpłatnie przekazać lub dokonać darowizny majątku ruchomego (niskocennego wyposażenia) fundacji. Przy zakupie wyposażenia księgowanie wyglądało następująco: Wn 013 Ma 201; zapłata za towar Wn 201 Ma 130; amortyzacja jednorazowa w miesiącu przyjęcia środków trwałych: Wn 401 Ma 072. Proszę o podpowiedź, jak będzie wyglądało u nas księgowanie? Czy wystarczy tylko Wn 072 Ma 013?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Marta Banach
ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych