Budżetowanie dla przedsiębiorstw usługowych i handlowych

Dodano: 14 stycznia 2010
Budżetowanie dla przedsiębiorstw usługowych i handlowych

Prognozowanie wyników firmy jest jednym z ważniejszych zadań analityka finansowego. W procesie budżetowania możesz korzystać ze stałych reguł, które znajdują zastosowanie w każdej firmie. Jednak są różnice między budżetowaniem dla firm handlowych czy usługo­wych a firm produkcyjnych. Artykuł niniejszy pozwoli Ci wyzbyć się wszelkich wątpliwości związanych z tym działaniem, a Twoje nowe umiejętności utrwalą przykłady budżetowania dla określonych firm. W artykule znajdziesz również odpowiedź na pytania:

  • Jakie 6 kwestii musisz ustalić przed sporządzeniem budżetu?
  • Jak bezbłędnie zbudować budżet operacyjny i gotówkowy dla firmy usługowej?
  • Jak powinieneś postępować w przypadku konstruowania budżetu kroczącego dla firmy handlowej?
  • Jakie są 4 sposoby pokrycia tzw. luki finansowej ?
  • Jaką korzyść może zapewnić Twojej firmie przygotowanie budżetu elastycznego?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz