Pytanie:
Jakie koszty mogą być zaliczane do kosztów osoby współpracującej, która jest ubezpieczona w tej działalności? Czy można zaliczać w koszty wydatki na delegację i inne związane z wyjazdami, które są związane z tą działalnością? Osobą współpracującą jest małżonek, który reprezentuje firmę na zewnątrz na targach i innych spotkaniach biznesowych. Jakie koszty można wliczyć do kosztów uzyskania przychodów lub nie?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego