Pytanie:
Jakie koszty mogą być zaliczane do kosztów osoby współpracującej, która jest ubezpieczona w tej działalności? Czy można zaliczać w koszty wydatki na delegację i inne związane z wyjazdami, które są związane z tą działalnością? Osobą współpracującą jest małżonek, który reprezentuje firmę na zewnątrz na targach i innych spotkaniach biznesowych. Jakie koszty można wliczyć do kosztów uzyskania przychodów lub nie?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego