Pomimo tego, że ewentualnej zmiany obsługującego przedsiębiorcę biura rachunkowego najlepiej jest dokonać po zakończeniu roku, to jednak przepisy nie zakazują, aby zrobić to w trakcie jego trwania. Sprawdź, które z biur, tj. dotychczasowe czy nowe, powinno sporządzić informacje PIT-11 za okres, w którym nastąpiła taka zmiana.
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Czy prawidłowe będzie złożenie za rok podatkowy dwóch informacji PIT-11 dotyczących tego samego pracownika
- Jak do tej kwestii odnoszą się organy podatkowe
- Które biuro rachunkowe powinno sporządzić w imieniu klienta informacje PIT-11 za rok, w którym zmienił on podmiot zajmujący się jego sprawami księgowymi
Dowiedz się więcej na temat rozliczania przychodów pracowniczych:
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Mariusz Olech
Prawnik z doświadczeniem w administracji skarbowej, dziennikarz. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentem podyplomowych studiów w zakresie Master of Business Administration. Wykładowca akademicki. Autor licznych publikacji z dziedziny podatków, prawa pracy i szeroko rozumianego prawa gospodarczego w czołowych polskich wydawnictwach.