Pracownik może uwzględnić podwyższone koszty w zeznaniu rocznym

Izabela Nowacka

Autor: Izabela Nowacka

Dodano: 14 maja 2015
Pytanie:  Prowadzę działalność gospodarczą w zakresie usług budowlanych przy której zatrudniam pracowników . Osoby zatrudnione dojeżdżają do siedziby firmy, następnie ja rozwożę ich do miejsca pracy często poza miejscowość zakładu pracy. Czasami, jeżeli sytuacja tego wymaga, zapewniam pracownikom nocleg. Kiedy należy w liście płac podwyższyć koszty pracownikom? Czy jest błędem, jeżeli ja nie będę podwyższać tych kosztów, ale pracownicy podwyższą je sobie indywidualnie w rozliczeniu rocznym?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Izabela Nowacka

Autor: Izabela Nowacka

Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz