Pytanie:
Prowadzę działalność gospodarczą w zakresie usług budowlanych przy której zatrudniam pracowników . Osoby zatrudnione dojeżdżają do siedziby firmy, następnie ja rozwożę ich do miejsca pracy często poza miejscowość zakładu pracy. Czasami, jeżeli sytuacja tego wymaga, zapewniam pracownikom nocleg. Kiedy należy w liście płac podwyższyć koszty pracownikom? Czy jest błędem, jeżeli ja nie będę podwyższać tych kosztów, ale pracownicy podwyższą je sobie indywidualnie w rozliczeniu rocznym?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej