Firma powinna przechowywać PIT-y nieodebrane przez pracowników

Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Dodano: 19 kwietnia 2013
akta

Nieodebrane przez pracowników zeznania podatkowe powinny być dołączone do dokumentacji pracowniczej wraz z adnotacjami poczty dotyczącymi sposobu ich doręczenia. Pracodawca powinien je przechowywać w swojej siedzibie jako dowód, że dopełnił wszystkich ciążących na nim obowiązków.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Ekspert podatkowy z wieloletnim doświadczeniem. Od kilkunastu lat związana z wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Redaktor prowadząca Portalu Finansowo-Księgowego oraz "Orzecznictwa Podatkowego".
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz