MF odniosło się do sytuacji biur rachunkowych i ich klientów w związku z powodzią

Dodano: 10 października 2024
  MF odniosło się do sytuacji biur rachunkowych i ich klientów w związku z powodzią

W odpowiedzi na zapytania Krajowej Izby Biur Rachunkowych dotyczące sytuacji kryzysowej wywołanej powodzią w południowo-zachodniej Polsce, Ministerstwo Finansów udzieliło wyjaśnień na temat działań podejmowanych w celu wsparcia przedsiębiorców i biur rachunkowych dotkniętych skutkami klęski żywiołowej.

Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:

  • Czy firmy poszkodowane w powodzi muszą składać indywidualne wnioski o odroczenie terminów podatkowych
  • Jak MF odniosło się do sugestii dotyczącej zbiorczych wniosków w tych sprawach składanych przez biura rachunkowe
  • Czy będzie jednolity katalog dokumentów do oceny poniesionych strat

Sprawdź też:

Świadczenie interwencyjne dla firm poszkodowanych w powodzi – jak złożyć wniosek do ZUS

Interwencja RPO w sprawie opodatkowania odszkodowań dla przedsiębiorców, których dotknęła powódź

Specustawa powodziowa wchodzi w życie 5 października 2024 r. – pobierz pakiet praktycznych informacji

Ułatwienia dla użytkowników kas fiskalnych z terenów powodziowych

Ministerstwo Finansów o rozwiązaniach podatkowych dla firm, które dotknęła powódź

Pozostało jeszcze 61% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz