Autor: Marcin Sarna
Dodano: 20 października 2018
Pytanie:
Pracownik zatrudniony w kraju na podstawie umowy o pracę ze stałą stawką miesięczną 2.500zł został oddelegowany do pracy za granicą (do Niemiec). Niestety pracownik nie wrócił z powrotem do kraju, ponieważ podjął pracę u innego pracodawcy za granicą. Co zrobić w sytuacji, gdy pracownik nie stawił się w pracy i ją porzucił, jak rozliczyć ten wyjazd?
Pozostało jeszcze 75% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marcin Sarna
radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym