Autor: Faustyna Guzowska
Dodano: 26 listopada 2009
Pytanie:
Podczas sprzedaży moi handlowcy zauważyli, że klienci mają coraz większe wymagania, które chcieliby realizować przy tej samej cenie co kilka lat temu. Tłumaczymy naszym klientom, że wzrost jakości czy dodatkowe korzyści często są niestety związane z podwyższeniem ceny. W naszym dziale sprzedaży pojawia się zatem problem, że handlowiec musi odmówić klientowi, bo nie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwań klienta za proponowaną cenę. Zależy nam jednocześnie na tym, żeby go nie stracić. Jak mamy więc odmawiać klientom, tak żeby nie zamykać sobie dalszej możliwości współpracy?
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo