Rozporządzenie w sprawie przesyłania deklaracji i podań oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone – komentarz do zmian obowiązujących od 15 lutego 2024 r.


Zmiany wprowadzono rozporządzeniem Ministra Finansów z 15 lutego 2024 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania deklaracji i podań oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone (Dz.U. z 2024 r., poz. 206). Celem zmian jest m.in. skreślenie zapisów odnoszących się do przesyłania deklaracji i podań przez portal podatkowy, umożliwienie funkcjonariuszom służb specjalnych przesyłania zeznań podatkowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a także aktualizacja nazw niektórych formularzy, w związku ze zmianami wprowadzonymi we wzorach tych formularzy.

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo

Sławomir Liżewski
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie podatków i prawa gospodarczego

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.