Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu FK wskazane przez ankietowanych:

47%
Najbardziej docenia aktualność treści
25%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
69%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
74%
Klientów to Abasadorowie i Promotorzy Portalu FK - są zadowoleni lub bardzo zadowoleni z portalu
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Nie spoczywamy na laurach!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu FK. Jednocześnie zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do kontaktu z naszą redakcją. Jeśli masz uwagi, propozycje tematów do omówienia lub pomysły na nowe funkcjonalności, napisz do nas na adres: [email protected]

Redakcja Portalu FK

Problem z niewyjaśnionymi rozrachunkami

Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Dodano: 29 czerwca 2012
Pytanie:  Mam prośbę o pomoc w rozliczeniu zobowiązań i należności spółki z o.o. Przejęłam księgowość po poprzedniej księgowej, niestety, nie zostały do końca rozliczone i wyjaśnione rozrachunki. Salda poprzekształcały się ze zobowiązań w należności  i odwrotnie Przypuszczam, że zostały zapłacone faktury za towar, ale nie zostały zaksięgowane. Nie ma możliwości kontaktu z poprzednią księgową, nie można też ustalić zakresu rozrachunków zobowiązań oraz należności, ponieważ program księgowy jest wytworem autorskim, a autor zmarł. Czy mogę w porozumieniu z zarządem spółki wyksięgować niewyjaśnione kwoty na koszty niestanowiące kosztu uzyskania przychodu, a pozostałe kwoty zaksięgować w przychody? Czy jednak należy wyksięgować na sumy do wyjaśnienia i trzymać tak długo, jak istnieje spółka.

Roszczenia z tytułu sprzedaży dokonanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedawcy przedawniają się po 2 latach. Poznaj pełną treść odpowiedzi, aby dowiedzieć się, jakie rozwiązanie wybrać w tej sytuacji.

Odpowiedź: 

W takiej sytuacji rzeczywiście rozwiązaniem jest „wyczyszczenie rozrachunków”.  Najpierw jednak radziłabym przeprowadzić inwentaryzację zarówno należności, jak i zobowiązań z kontrahentami, przynajmniej tymi najważniejszymi - to przy odrobinie życzliwości z ich strony pozwoli pewne kwestie rozjaśnić i wskaże, jakie faktury były zapłacone, a jakie nie.

Po dokonaniu tych wyjaśnień kierownik jednostki może podjąć decyzję o dokonaniu umorzenia należności i zaliczenia ich do kosztów albo stwierdzeniu przedawnienia należności - niestety niestanowiących kosztów uzyskania przychodów (art. 16 ust 1 pkt 20 i 43 updop)

Spisanie zobowiązań uznanych jako przedawnienie rodzi przychody podlegające opodatkowaniu (zgodnie z art. 12 ust 1 pkt 3 updop).

Proszę pamiętać, że roszczenia z tytułu sprzedaży dokonanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedawcy przedawniają się po 2 latach (zgodnie z art. 554 kc). Termin dotyczy roszczeń sprzedawców, a nie kupujących.

Tekst opublikowany: 

8 czerwca 2012 r.

Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

© PortalFK.pl
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Przetestuj Portal FK »

x
wiper-pixel