Autor: Katarzyna Trzpioła
Dodano: 15 października 2019
Pytanie:
Spółka powstała z przekształcenia się zakładu budżetowego 1 listopada 2016 r. Pierwszy rok sprawozdawczy był przedłużony i trwał od 1 listopada 2016 r. do 31 grudnia 2017 r. W zarządzeniu dotyczącym inwentaryzacji jest zapis, że pełną inwentaryzację przeprowadza się co 4 lata. Kiedy powinno przeprowadzić się pełną inwentaryzację na koniec tego roku (2019) czy dopiero w przyszłym roku, czyli 2020?
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości