Pytanie:
Zakupiliśmy w Play tableta na raty. Zgodnie z umową pełna cena urządzenia to 675,27 zł (nie otrzymaliśmy faktury na całość). Najpierw dokonaliśmy opłatę początkową w kwocie 84,87 zł. Teraz przyszła nam faktura na 1/24 kwoty urządzenia czyli 24,60 zł. Razem z opłatą abonamentową w kwocie 20 zł, czyli razem 44,60 zł. Takich faktur będę miała 24. Jak to ująć w księgowości, czy zgodnie z umową całą kwotą zaksięgować w grudniu 2015 r. jako wyposażenie zgodnie z naszym regulaminem? Czy każdą ratę na podstawie faktur księgować comiesięcznie w koszty i dopiero jak wszystko będzie spłacone na stan wyposażenia?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Grzegorz Magdziarz
Ekspert ds. rachunkowości i MSR/MSSF, biegły rewident. Współpracuje z wydawnictwami: Wiedza i Praktyka, Nowe Standardy Sprawozdawczości, Infor.