Pytanie: Firma - rozliczająca się na zasadach ogólnych i VAT - rozszeża działalność o budowę domów do sprzedaży. Nie wiemy, jak wpisywać do księgi przychodów i rozchodów wydatki na budowę:
zakup materiałów budowlanych i ich transport - w kolumnie 10 i 11,
usługi budowlane od firm - w kolumnie 13,
różne koszty dotyczące budowy, np.: ubezpieczenie, usługi notarialne, ochrona i inne - w kolumnie 13?
Pozostało jeszcze 86 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Zobacz, jak PortalFK.pl pomoże Ci wykonywać swoją pracę bezbłędnie i zawsze na czas:
Znajdziesz rozwiązania przeszukując nasze 40 000 artykułów na temat problemów zgłaszanych przez innych księgowych.
Będziesz w stanie szkolić siebie i innych księgowych za pomocą ponad 60 Szkoleń Video oraz Warsztatów na żywo.
Oszczędzisz swój czas poświęcany na księgowanie dzięki narzędziom: ponad 600 wzorów dokumentów, deklaracji
i formularzy, 350 aktów prawnych, 1300 interpretacji i 50 kalkulatorów i oczywiście aktualne wskaźniki i stawki.