Towar w transporcie uległ zniszczeniu. Jak dokonać księgowań w PKPiR

Krzysztof Klimek

Autor: Krzysztof Klimek

Dodano: 24 kwietnia 2019
Pytanie:  Firma sprzedaje towar handlowy i przesyła go za pośrednictwem firmy transportowej, niestety część towaru ulega zniszczeniu podczas transportu i w związku z tym sprzedający występuje z reklamacją do firmy transportowej. Po rozpatrzeniu reklamacji sprzedawca dostaje decyzję o przyznaniu reklamacji a tym samym zwrot kosztów netto za towar oraz kwotę opłaty transportowej. W jaki sposób rozliczyć kwotę wpływu na konto za reklamację w PKPiR? Czy jako pozostały przychód czy może jako koszt?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Krzysztof Klimek

Autor: Krzysztof Klimek

Prawnik specjalizujący się w podatkach dochodowych, wieloletni pracownik administracji celnej i skarbowej, gdzie zajmował się egzekucją, postępowaniami karnoskarbowymi, ulgami i odpowiedzialnością podatkową. Obecnie współpracownik wielu znanych wydawnictw.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz