Sektor Publiczny

Opisywanie faktur w jednostkach sektora finansów publicznych

Dodano:
Pytanie:  W jaki sposób należy opisywać faktury zakupu oraz inne dokumenty w jednostkach sektora finansów publicznych? Jakie przepisy regulują tę kwestię? W naszej jednostce: dekretujemy (pieczątka), opisujemy , kto sprawdził pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym i kto zatwierdził do zapłaty, jeśli jest to wydatek kwalifikujący się do wydatków strukturalnych - to opisujemy, do jakiego obszaru i kategorii się zalicza. Oprócz tego opisujemy, czego dokładnie dotyczy dokument (jakiego wydatku) oraz kto zlecił zakup. Czy taki opis jest wyczerpujący?

Uzyskaj testowy dostęp do Portalu FK na 24 godziny!

Zyskasz testowy, darmowy dostęp do serwisu na 24 godziny.

W ramach dostępu zyskasz:

  • Dostęp do Nowości i Porad ekspertów Portalu FK
  • Narzędzia księgowe i kadrowe
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie
  • Materiały Video

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

   PayU »
   9.00 zł netto
   SMS »
   10.00 zł netto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Przetestuj Portal FK »

x
wiper-pixel