Korekta błędu po zatwierdzeniu sprawozdań finansowych

Autor: Marta Jagiełło

Dodano: 15 lipca 2024
Pytanie: Bank Spółdzielczy po zatwierdzeniu sprawozdań finansowych i ich publikacji rozpoznał, że błędnie obliczył podatek CIT za zeszły rok i należy zrobić dopłatę. Czy tym podatkiem należy obciążyć koszty? Czy będzie to miało wpływ na zatwierdzone już sprawozdania finansowe z ubiegłego roku? Jakie konsekwencje rodzi ta sytuacja w księgach banku?
Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:

  • W którym roku podatkowym należy skorygować błąd po zatwierdzeniu sprawozdań?
  • Jak skorygować zaistniały błąd w podatku CIT?

Polecamy też:

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo

Autor: Marta Jagiełło

księgowa z wieloletnim doświadczeniem, specjalistka od rachunkowości oraz podatku VAT i prawa pracy , a także szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz