Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jak uważa Jay Levinson, człowiek, który wprowadził do literatury fachowej nowe pojęcie - marketing partyzancki (guerilla marketing) - aby zdobyć przewagę nad konkurencją, nie wystarczy dbać o własnych klientów, trzeba zacząć dbać o klientów konkurencji. Dowiedz się, kim są, jakie mają potrzeby, dlaczego decydują się na produkty oferowane przez Twojego konkurenta. Uczyń z nich swoją grupę docelową. Zacznij z nimi rozmawiać, spotykać się, proponować, by skorzystali z Twojej oferty. Najpierw musisz spowodować, by zainteresowali się Twoją ofertą i wypróbowali ją. Zaproponuj im taką próbę, która nie narazi ich na straty, wynikłe ze zmiany dostawcy.
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.