Odbierz klientów konkurencji!

Autor: Daniel Sukniewicz

Dodano: 13 kwietnia 2010

Jak uważa Jay Levinson, człowiek, który wprowadził do literatury fachowej nowe pojęcie - marketing partyzancki (guerilla marketing) - aby zdobyć przewagę nad konkurencją, nie wystarczy dbać o własnych klientów, trzeba zacząć dbać o klientów konkurencji. Dowiedz się, kim są, jakie mają potrzeby, dlaczego decydują się na produkty oferowane przez Twojego konkurenta. Uczyń z nich swoją grupę docelową. Zacznij z nimi rozmawiać, spotykać się, proponować, by skorzystali z Twojej oferty. Najpierw musisz spowodować, by zainteresowali się Twoją ofertą i wypróbowali ją. Zaproponuj im taką próbę, która nie narazi ich na straty, wynikłe ze zmiany dostawcy.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.