Analiza i ocena zarządzania wartością przedsiębiorstwa – case study

Dodano: 8 października 2012
Analiza i ocena zarządzania wartością przedsiębiorstwa

Z tego tekstu dowiesz się między innymi, jak w praktyce na realnym przykładzie przebiega ocena przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego pod kątem zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Zobaczysz, w jaki sposób kalkulować i interpretować odpowiednie wskaźniki kreowania wartości przez przedsiębiorstwo. Dowiedz się:

  • Dlaczego wartość przedsiębiorstwa jest najlepszym miernikiem oceny działalności przedsiębiorstwa?

  • Czym się charakteryzuje rynkowa wartość dodana (MVA)?

  • Czym się charakteryzuje ekonomiczna wartość dodana (EVA)?

  • Jakie wskaźniki wykorzystasz do zarządzania wartością firmy?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.