Liczy się tylko pierwsza strona Google. Podpowiadamy, dlaczego musisz się tam znaleźć!

Autor: Artykuł partnera

Dodano: 6 grudnia 2022
Dokument archiwalny
Liczy się tylko pierwsza strona Google

Nikogo już chyba nie zaskakuje informacja, że wyszukiwarka Google stanowi dzisiaj zdecydowanie najskuteczniejszą metodę promowania własnego przedsiębiorstwa. Gigantyczny zasięg, możliwość tworzenia reklam w dwóch bardzo popularnych kanałach, atrakcyjne koszty marketingu. To tylko kilka z wymiernych zalet obecności na kluczowych pozycjach zestawienia Google. No właśnie... Jak dużą rolę odgrywa konieczność dotarcia do pierwszej strony listy SERP? Co możesz stracić, jeżeli prowadzona przez Ciebie firma znajdzie się w czeluściach rankingu? Poznaj odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań. Z nami reklama w Google okazuje się być bajecznie prosta.

Pozycjonowanie i kampanie Google Ads pozwalają pokazać się tam, gdzie spogląda Klient

Najnowsze badania nie pozostawiają żadnych złudzeń. Zdecydowana większość Klientów już od dawna ogranicza się wyłącznie do przeglądania pierwszej strony z wynikami prezentowanymi przez Google. Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB podkreślają, że aż 98% użytkowników nie zagląda nawet na drugą oraz kolejne odsłony rezultatów wyszukiwania. Co to oznacza dla Ciebie, reklamującego się przedsiębiorcy? Musisz zadbać o doskonałą widoczność w Google. Zrobisz to na dwa sposoby: organicznie, poprzez pozycjonowanie stron internetowych bądź płatnie, czyli przez kampanie Google Ads – wyświetlane tuż nad lub zaraz obok bezpłatnych propozycji. Nie ma innej drogi na zdominowanie rankingu na poszczególne słowa kluczowe. Cała śmietanka konkurentów od wielu lat korzysta z usług wykwalifikowanych ekspertów, aby móc rywalizować o miano lidera w reprezentowanej przez siebie branży. Sama obecność na pierwszej stronie może jednak nie być do końca efektywna. Bezpłatne pozycje 5-10 cieszą się mniejszym zainteresowaniem wśród Klientów od lokat 1-4. W przypadku sponsorowanej karuzeli, celem powinno być TOP 3 górnej karuzeli!

„Głównym celem marketingu w wyszukiwarce Google jest dotarcie do najwyższych lokat w TOP10 zestawienia na poszczególne słowa kluczowe. Szereg wymiernych zalet obecności w takim miejscu sprawia, że pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads to dzisiaj dwa niezwykle popularne kanały docierania do potencjalnych Klientów. W wyszukiwarce znajdziesz ich najwięcej! Każdego dnia z Google korzysta kilka milionów unikalnych użytkowników z Polski.”

Zyskaj finansowo oraz wizerunkowo. Oto efekty profesjonalnego SEO i Google Ads

Jeżeli prowadzona przez Ciebie strona internetowa nie zostanie obdarzona profesjonalną opieką z zakresu pozycjonowania stron bądź kampanii Google Ads, marzenia o zdominowaniu rankingów należy odłożyć w czasie. Wówczas jednak stracisz wiele: potencjalnych Klientów, pieniędzy oraz aspektów wizerunkowych. Wyszukiwarka Google, jako największe narzędzie marketingowe, jest w stanie dostarczyć na Twój wirtualny adres setki, a czasem nawet i tysiące osób zainteresowanych ofertą przedsiębiorstwa. Maksymalizacja licznika unikalnych odwiedzin portalu bezpośrednio jest przekładana na zwiększenie przychodu z tytułu prowadzenia działalności. Zwłaszcza, że SEO lub Google Ads wymagają od właścicieli firm dopasowania portalu nie tylko pod względem aspektów algorytmu, ale również UX – w ten sposób ograniczasz ryzyko odrzuconych transakcji. Dobrze widoczne w zestawieniu organicznym i sponsorowanym brandy pozostają również w świadomości internautów. Dzięki temu budujesz swoją rozpoznawalność, która z czasem także zakończy się finalizacją większości wizyt na stronie.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.