Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Każda firma, bez względu na skalę prowadzonej działalności, powinna nadążać za trendami i rosnącymi oczekiwaniami klientów – także w kwestii różnorodnych metod płatności. Coraz bardziej popularnym sposobem opłacania transakcji i regulowania należności są płatności bezgotówkowe. Podpowiadamy więc, dlaczego warto mieć w firmie terminal płatniczy.
Polacy coraz chętniej płacą bezgotówkowo – nie tylko klasyczną kartą, lecz także telefonem czy zegarkiem. Mimo dynamicznego rozwoju obrotu bezgotówkowego w naszym kraju nadal sporo jest jednak miejsc, w których jedyną dostępną metodę płatności stanowi gotówka. Z badania przeprowadzonego przez Maison & Partners na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa wynika, że brak terminali płatniczych najbardziej doskwiera Polakom na bazarach i targowiskach (48%), w publicznych toaletach (43%), podczas imprez plenerowych (41%), w punktach krawieckich (33%) oraz zakładach szewskich (31%)*. Dlatego coraz więcej firm – nie tylko dużych, lecz także mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, decyduje się na terminal płatniczy.
Obsługa płatności bezgotówkowych niesie ze sobą wiele korzyści z punktu widzenia zarówno klientów, jak i samych przedsiębiorców. Jakie konkretnie to korzyści?
Są przedsiębiorcy, którzy obawiają się, że mimo wszystkich korzyści, jakie niesie ze sobą posiadanie terminala płatniczego, będzie to dla nich rozwiązanie kosztowne. Nic bardziej mylnego! Do właścicieli małych i średnich firm, którzy przez ostatnie 12 miesięcy nie obsługiwali płatności bezgotówkowych, skierowany jest bowiem Program Polska Bezgotówkowa.
W ramach Programu można otrzymać terminal płatniczy i korzystać z niego bez żadnych opłat przez rok lub do momentu osiągnięcia obrotu w wysokości 100 tys. zł. Wystarczy skontaktować się z ekspertem PolCard form Fiserv – telefonicznie lub wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej www.polcrd.pl. Ekspert wyjaśni wszystkie szczegóły, pomoże wybrać odpowiedni model urządzenia i dopełnić formalności – urządzenie trafi do firmy w ciągu dwóch dni roboczych.
Terminal płatniczy to szybkość i wygoda obsługi klientów, szansa na zbudowanie ich lojalności oraz zwiększenie przychodów. Warto go mieć w firmie – bez względu na rodzaj i skalę prowadzonej działalności.
* https://polskabezgotowkowa.pl/aktualnosci/gdzie-polakom-nadal-brakuje-platnosci-bezgotowkowych Data dostępu: 30.03.2023.
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.