Zwrot towaru, którego sprzedaż wcześniej ujęto w kasie rejestrującej

Jerzy Bagiński

Autor: Jerzy Bagiński

Dodano: 28 sierpnia 2019
Pytanie:  Prowadzimy sklep motoryzacyjny, w którym sprzedajemy różne części do samochodów. Bywają przypadki zwrotu zakupionych części przez klientów na paragon. My przyjmujemy te zwroty, robimy korektę (zwrot) do paragonu i protokół zwrotu podpisany przez odbiorcę i sprzedawcę. Klient zwraca oryginał paragonu. Czy mamy prawo do obniżenia podatku VAT należnego o wartość VAT wynikającego z tych zwrotów i tym samym czy mamy prawo do obniżenia wartości sprzedaży netto? Jak poprawnie udokumentować, że zwrot faktycznie zaistniał?

Pozostało jeszcze 74% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz