Pytanie:
Sprzedaż prowadzona przez naszą firmę ma charakter rozdrobniony, co miesiąc wystawiamy kilka tysięcy faktur dla różnych kontrahentów. Faktury sprzedaży wysyłamy razem z towarem w formie papierowej. Czy musimy przechowywać ich kopie również w formie papierowej? Co miesiąc produkujemy niepotrzebnie w ten sposób dużo makulatury. E-faktury nie wchodzą w grę, te transakcje często mają charakter jednorazowy. Czy gdyby była możliwość przechowywania kopii faktur sprzedaży w formie elektronicznej to trzeba spełniać jakieś wymagania (np. muszą być w określonym formacie), czy wystarczy aby były dostępne (do wydrukowania/przesłania organowi podatkowemu)?
Pozostało jeszcze 70% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)